Základné funkcie
Do jadra systému sme integrovali funkcie, ktoré zjednodušujú prácu s viacerými firmami, uchovávajú integritu systému a robia systém dynamickým a prisposobiteľným. V rámci systému si môžete vytvoriť neobmedzený počet firiem a neobmedzený počet používateľov, ktorým môžete jednoducho prideľovať práva, do ktorej agendy firmy majú prístup, s akými modulmi môžu pracovať, alebo či môžu údaje iba prezerať.
Jedno konto – všetky údaje
Cez jediné konto viete spravovať viac firiem. Dokonca aj externé – také, ktoré si zaregistroval niekto iný a urobil Vám prístup.
Všetko funguje transparentne bez toho, aby ste sa nad tým museli zamýšlať. Stačí vytvoriť používateľa podľa e-mailu, priradiť mu práva k firmám a môže s nimi pracovať. Nezáleží na tom, či už program používa a má vytvorené svoje firmy, alebo je to úplne nový používateľ.
Výhody pre účtovné firmy
Jednotné konto ponúka veľkú výhodu pre účtovné firmy. Ak ich klient používa Casist 2, jednoducho im môže vytvoriť prístup a im pribudne po prihlásení nová agenda, ktorú môžu spravovať.
Pri menej náročných klientoch môže účtovná firma agendu vytvoriť pre klienta sama a jemu zadefinovuje len pasívny prístup do niektorých modulov. Možnosti sú neobmedzené vďaka prispôsobiteľnosti systému.
Uzamykanie období
Mesačné obdobia sa vytvárajú automaticky podľa dátumu. Ak spracujete staršie obdobie a nechcete, aby sa v tomto období dalo niečo upraviť, toto obdobie jednoducho uzamknete.
V prípade potreby ho však viete odomknúť a následne znovu uzamknúť.
Jednoduché vyhľadávanie a triedenie
Vyhľadávať môžete podľa ľubovoľného poľa, ktoré sa v systéme zobrazuje zadaním podmienky, napr. presnej sumy, sumy od.. do.., z dátumu len mesiac a pod.
Alebo môžete vyhľadávať podľa zadanej hodnoty všetky záznamy, v ktorých sa táto hodnota nachádza.
Kliknutím na názov poľa môžete utriediť údaje podľa potreby.